ПОГОДЖЕНО:
Заступник директора з НВР
_______________ Дорамідонтова
Л.М.
«__»_______________2015_р.
Поурочно-тематичний план
з предмету
“УСТАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧУВАННЯ”
для професії
«КУХАР (3-4 розряд)»
(термін навчання 2,5
роки)
№ тем
|
№ уро-ків
|
Назва професії, предмету,
розділу, теми
|
Кіль-кість годин
|
Дата занять,
№№ груп
|
||
|
||||||
Кухар (3
розряд)
|
|
|
||||
1
|
|
Вступ. Знайомство з технікою підприємств харчування
|
2
|
|
||
|
1
|
Ознайомлення з технікою
підприємств харчування.
|
1
|
|
||
|
2
|
Значення ефективного та
раціонального використання техніки і дотримання технічних вимог.
|
1
|
|
||
2
|
|
Загальні відомості про машини та механізми
|
4
|
|
||
|
3
|
Класифікація машин, їх
використання.
|
1
|
|
||
|
4
|
Основні частини та деталі машин,
призначення, будова.
|
1
|
|
||
|
5
|
Передаточні механізми,
призначення.
|
1
|
|
||
|
6
|
Технічна документація машин.
|
1
|
|
||
3
|
|
Універсальні кухонні машини
|
4
|
|
||
|
7-8
|
Універсальні кухонні машини: їх
класифікація, призначення, будова. Комплектація змінних механізмів, технічні
вимоги.
|
2
|
|
||
|
9-10
|
Лабораторно-практична робота№1 .”Вивчення будови принципу роботи універсальних кухонних
машин. Ознайомлення з технічною характеристикою машин.”
|
2
|
|
||
4
|
|
Ваговимірювальне устаткування
|
5
|
|
||
|
11
|
Класифікація ваг та вимоги до них.
|
1
|
|
||
|
12-13
14-15
|
Вагівниці настільні циферблатні.
Вагівниці електронні, товарні.
|
2
2
|
|
||
5
|
|
Машини та механізми для обробки овочів
|
9
|
|
||
|
16
|
Характеристики машин для обробки
овочів та картоплі. Машини та механізми очищення овочів та картоплі.
|
1
|
|
||
|
17-18
|
Машини та механізми для нарізання
сирих та варених овочів.
|
2
|
|
||
|
19
|
Машини та механізми для протирання
продуктів та овочів.
Можливі проблеми під час роботи
машин. Техніка безпеки при роботі на машинах
|
1
|
|
||
|
20-21
|
Лабораторно-практична робота№2”Вивчення будови, принцип роботи машин для очищення
овочів. Складання та розбирання машин, експлуатація. Ознайомлення з технічною
документацією.”
|
2
|
|
||
|
22-24
|
Лабораторно-практична робота№3.”Складання та розбирання машин, набуття
експлуатаційних навичок з дотриманням технічних вимог безпеки праці.”
|
2
|
|
||
|
24
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
||
6
|
|
Машини та механізми для обробки м’яса та риби
|
14
|
|
||
|
25
|
Загальна характеристика машин та
механізмів для обробки м’яса
та риби.
|
1
|
|
||
|
26-27
|
Машини та механізми для подрібнення м’яса та риби ( м’ясорубки, кутери ).
|
2
|
|
||
|
28
|
Фаршемішалки, принцип дії, техніка безпеки.
|
1
|
|
||
|
29
|
Машини та механізми для розпушування м’яса.
|
1
|
|
||
|
30-31
|
Машини та механізми для дозування та формування
котлет і пельменів.
|
2
|
|
||
|
32
|
Призначення машин та механізмів, їх будова,
принцип роботи, техніка безпеки. Небезпечні зони машин та механізмів.
|
1
|
|
||
|
33
|
Можливі проблеми під час роботи устаткування та
методи їх вирішення.
|
1
|
|
||
|
34-35
|
Лабораторно-практична
робота.№4”Вивчення будови, принципу роботи машин та механізмів для подрібнення
м’яса та формування напівфабрикатів. Набуття експлуатаційних навичок з
дотриманням технічних вимог безпеки праці. Складання та розбирання машин.
Ознайомлення з технічною документацією.”
|
2
|
|
||
|
36-37
|
Лабораторно-практична
робота.№5 “Вивчення будови, принципу роботи машин та механізмів для розпушування м’яса,
перемішування фаршу. Набуття експлуатаційних навичок з дотриманням технічних вимог безпеки праці. Складання та
розбирання машин. Ознайомлення з технічною документацією.”
|
2
|
|
||
|
38
|
Тематичне
оцінювання
|
1
|
|
||
7
|
|
Машини та
механізми для приготування тіста
|
6
|
|
||
|
39
|
Характеристика машин для приготування тіста, їх
призначення та класифікація. Машини та механізми для просіювання борошна.
|
1
|
|
||
|
40-41
|
Машини
для замішування та розкачування тіста. Призначення даного
устаткування, його будова, принцип роботи, регулювання швидкості, складання
та розбирання робочих деталей. Правила експлуатації з дотриманням технічних
вимог безпеки праці.
|
2
|
|
||
|
42-43
|
Лабораторно-практична
робота №6 “Вивчення будови, принципу роботи машин і механізмів для просіювання
борошна, замішування тіста, набуття експлуатаційних навичок з дотриманням
технічних вимог безпеки праці. Складання та розбирання машин. Ознайомлення з
технічною документацією.”
|
2
|
|
||
|
44
|
Тематичне
оцінювання
|
1
|
|
||
8
|
|
Підйомно-транспортне
устаткування
|
2
|
|
||
|
45
|
Призначення, класифікація, будова
підйомно-транспортного устаткування.
|
1
|
|
||
|
46
|
Робота ліфтами, підйомниками, транспортерами,
візками.
|
1
|
|
||
9
|
|
Загальні
відомості про теплове устаткування
|
4
|
|
||
|
47
|
Класифікація теплового устаткування.
|
1
|
|
||
|
48
|
Паливо, його види, склад. Запобігання перевитрат
палива.
|
1
|
|
||
|
49
|
Електричне устаткування, електронагрівальні
елементи.
|
1
|
|
||
|
50
|
Загальні відомості устаткування на газовому
обігріві.
|
1
|
|
||
10
|
|
Устаткування
для варіння їжі
|
6
|
|
||
|
51
|
Котли секційно-модульованні для варіння їжі.
|
1
|
|
||
|
52
|
Автоматика електричних котлів.
|
1
|
|
||
|
53
|
Пароварильні шафи, будова, принцип дії.
Сосисковарки, будова, принцип дії.
|
1
|
|
||
|
54-55
|
Лабораторно-практична
робота №7”Вивчення будови, підготовка до роботи електронагрівачів, електричних
котлів, пароварильних шаф. Набуття експлуатаційних навичок з дотриманням
технічних вимог безпеки праці. Ознайомлення з технічною документацією.”
|
2
|
|
||
|
56
|
Тематичне
оцінювання
|
1
|
|
||
11
|
|
Устаткування
для смаження їжі
|
12
|
|
||
|
57
|
Електричні плити, будова,принцип дії.
|
1
|
|
||
|
58
|
Газові плити, будова, принцип дії.
|
1
|
|
||
|
59
|
Сковороди, будова, принцип дії.
|
1
|
|
||
|
60
|
Шафи для випікання продуктів, будова, принцип
дії. Шафи для смаження продуктів, будова, принцип дії.
|
1
|
|
||
|
61
|
Фритюрниці, будова, принцип дії.
|
1
|
|
||
|
62
|
Принцип дії, регулювання температурного режиму,
правила раціональної та безпечної експлуатації теплових апаратів.
|
1
|
|
||
|
63
|
Заходи щодо економії паливно-енергетичних
ресурсів.
|
1
|
|
||
|
64-65
|
Лабораторно-практична
робота №8 “Вивчення будови, підготовка до
роботи електричних та газових плит, пальників; сковорідок. Ознайомлення з
приладами автоматики регулювання та безпеки, технічна документація.”
|
2
|
|
||
|
66-67
|
Лабораторно-практична
робота №9 “Вивчення будови, підготовка до роботи фритюрниць, шаф для випікання та
смаження продуктів, Ознайомлення з технічною документацією.”
|
2
|
|
||
|
68
|
Тематичне
оцінювання
|
1
|
|
||
12
|
|
Допоміжне
устаткування
|
6
|
|
||
|
69
|
Водонагрівачі, будова, принцип дії.
|
1
|
|
||
|
70
|
Кип’ятильники безперервної дії, будова, принцип дії. Принцип роботи, автоматика,
правила експлуатації та технічні вимоги безпеки праці.
|
1
|
|
||
|
71
|
Марміти електричні для відпуску 1-х та 2-х
страв, їх призначення, будова. Правила експлуатації та технічні вимоги
безпеки праці.
|
1
|
|
||
|
72-73
|
Лабораторно-практична
робота №10 “Вивчення будови, підготовки до роботи кип’ятильників безперервної дії,
мармітів, набуття експлуатаційних навичок з дотриманням технічних вимог
безпеки праці. Ознайомлення з технічною документацією.”
|
2
|
|
||
|
74
|
Тематичне
оцінювання.
|
1
|
|
||
Всього
годин: 74
|
||||||
Кухар (4 розряд)
|
|
|
||||
1
|
|
Машини та
механізми для приготування кремів
|
6
|
|
||
|
75
|
Машини для збивання продуктів з індивідуальним
та універсальним приводом: призначення, будова, принцип роботи, регулювання
швидкості. Правила експлуатації з дотриманням технічних вимог під час роботи
устаткування та методи їх вирішення.
|
1
|
|
||
|
76-77
|
Універсальні кухонні машини: призначення,
будова, особливості роботи та експлуатація з дотриманням технічних вимог
праці. Комплектність змінними механізмами призначеними для роботи в
кондитерському цеху.
|
2
|
|
||
|
78-79
|
Лабораторно-практична
робота.№1 ”Вивчення будови, принципу
роботи машин і механізмів для замішування тіста та збивання продуктів.
Набуття експлуатаційних навичок з дотриманням технічних вимог безпеки праці.
Складання та розбирання машин. Ознайомлення з технічною документацією.”
|
2
|
|
||
|
80
|
Тематичне
оцінювання
|
1
|
|
||
2
|
|
Сучасна
електронна ваговимірювальна техніка
|
5
|
|
||
|
81-82
|
Класифікація торгових вагівниць та вимоги до них.
Вагівниці настільні циферблатні.
|
2
|
|
||
|
83-84
|
Електронні та товарні вагівниці.
|
2
|
|
||
|
85
|
Перевірка ваговимірювального устаткування та
державний нагляд за ним.
|
1
|
|
||
3
|
|
Машини для нарізання хліба та гастрономічних продуктів
|
7
|
|
||
|
86
|
Машини для
нарізання хліба, будова, принцип дії.
|
1
|
|
||
|
87
|
Машини для
нарізання гастрономічних продуктів, будова, принцип дії. Небезпечні зони
машин та механізмів, можливі проблемні ситуації
|
1
|
|
||
|
88-89
|
Сучасне
устаткування для нарізання хліба та гастрономічних продуктів.
|
2
|
|
||
|
90-91
|
Лабораторно-практична робота.№2 ”Вивчення будови, принципу роботи машин для
нарізання хліба та гастрономічних продуктів. Набуття навичок з дотриманням
технічних вимог безпеки праці. Ознайомлення з технічною документацією. ”
|
2
|
|
||
|
92
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|||
4
|
|
Сучасне теплове устаткування
|
6
|
|
||
|
93
|
Відомості про
сучасне теплове устаткування.
Жаровні
для смаження млинців-напівфабрикатів,
їх призначення, будова, принцип дії, регулювання температурного режиму.
|
1
|
|
||
|
94-95
|
Шашличні печі,
грилі, НВЧ - печі: їх призначення, будова, принцип дії, регулювання
температурного режиму, правила раціональної та безпечної експлуатації
теплових апаратів. Заходи щодо економії паливно-енергетичних ресурсів.
|
2
|
|
||
|
96-97
|
Лабораторно-практична робота№3:«Вивчення будови, підготовки до роботи жаровень, грилів, шашличних і
НВЧ - печей. Набуття експлуатаційних навичок. Ознайомлення з приладами
автоматики регулювання та безпеки, технічною документацією.»
|
2
|
|
||
|
98
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
||
5
|
|
Сучасне холодильне устаткування
|
12
|
|
||
|
99
|
Значення
холодильної техніки для підприємств харчування. Види та способи охолодження.
Фізичні способи отримання холоду
|
1
|
|
||
|
100
|
Способи
охолодження.
Холодильні
агенти, їх властивості та застосування.
|
1
|
|
||
|
101-102
|
Холодильне
устаткування з машинним охолодженням. Характеристика холодильних машин.
|
2
|
|
||
|
103
|
Поняття про
компресійну холодильну машину з герметичним компресором.
|
1
|
|
||
|
104-105
|
Основні її
частини, їх призначення та принцип дії, призначення приладів автоматики.
|
2
|
|
||
|
106-107
|
Класифікація
холодильного устаткування за конструкцією, температурою зберігання, способом
охолодження: збірно-розбірні камери, шафи для охолодження продуктів, їх типи,
призначення, будова, прилади автоматики, правила експлуатації з дотриманням
технічних вимог безпеки праці.
Заходи щодо забезпечення надійності роботи
та економії електроенергії під час експлуатації холодильного устаткування.
|
2
|
|
||
|
108-109
|
Лабораторно-практична робота№4”Вивчення будови, принципу
роботи схеми холодильної компресійної машини, агрегатів, холодильних шаф,
камер, вітрин, прилавків. Набуття експлуатаційних навичок з виконанням
технічних вимог безпеки праці . Ознайомлення з технічною документацією
сучасного холодильного устаткування.”
|
2
|
|
||
|
110
|
Тематичне оцінювання
|
1
|
|
||
|
|
Всього годин:
|
36
|
|
||
|
|
Всього годин на предмет:
|
110
|
|
||
Викладач: Ж.
В. Химчак
Комментариев нет:
Отправить комментарий